Madonna Waterfall Jorrit Heinen, Heinen Delfts Blauw

395,00 zł

W świecie sztuki sakralnej jest to dobrze znany obraz symbolizujący Matkę Boską. Ta kultowa dama w długich szatach i rozłożonych dłoniach jest znana na całym świecie jako Dziewica Maryja. Ta pocieszająca Matka, która oferuje pomoc potrzebującym, niezależnie od tego, czy jesteś religijna, czy nie. Madonna stała się prawdziwą ikoną stylu o szczególnym znaczeniu. Marka Heinen Delfts Blauw odtworzyła ten posąg w ciekawych kolorach, które pięknie się prezentują we wszystkich wnętrzach. 

Ilość
Produkt na zamówienie.

U0400
Wymiar
8 cm, h 23 cm
Materiał
ceramika
Projekt
Jorrit Heinen
Waga
270 g

Zapytaj o produkt

Zapytaj o produkt

Prosimy wypełnić poniższe pola formularza, skontaktujemy się z Państwem najszybciej jak to możliwe.

* Pola wymagane

Anuluj lub  

Historia Heinena Delftsa Blauwa

Założycielem Heinen Delfts Blauw jest Jaap Heinen, urodzony i wychowany w Spakenburgu. Ze swoim twórczym duchem rysował i malował swoje pierwsze sceny w japońskim i chińskim stylu Imari. Stamtąd zagłębiał się w niebieskie wzory Delft, które to pochodzą z Dalekiego Wschodu. Jaap częściej maluje wazy, talerze i inne naczynia. Jego hobby pięknie rozkwita, dlatego też po przeprowadzce do Putten ojciec Jaap na początku lat osiemdziesiątych zakłada małe studio oraz ma piecze nad całym procesem. Od projektu po malowanie, szkliwienie i wypalanie. Jego kunszt szybko się rozwija i jest znany i rozpoznawany w całej Holandii.

Własne atelier w Amsterdamie

Jorrit pracuje regularnie we własnym studiu, a jego kreatywność i praktyka pozwalają mu uczynić swoje rzemiosło swoim własnym. Jorrit maluje talerze i jednocześnie pracą swą zachęca Jaapa do otwarcia sklepu i poważnego aby ponownie poważnie potraktowania swojego hobby. W 1985 roku Jaap kupuje sklep na Prinsengracht w pobliżu Leidsestraat. Łatwo widoczni przechodnie codziennie widzą Jaapa i Jorrita przy pracy. Zainteresowani turyści uważają porcelanę ręcznie malowaną za piękną i coraz częściej ją kupują. Firma rozwija się i powstają kolejne sklepy. Od kilku lat jest też sklep na wyspie Curaçao.

Rękodzieło

Od końca 2007 roku gospodarka zaczyna się pogarszać i marka odnotowuje spadek w sprzedaży. Sprzedawanych jest mniej ręcznie malowanych niebieskich talerzy z Delft. Dlatego też marka zdecydowała się wprowadzić produkcję niebieskich pamiątek Delft, zaprojektowanych w ich własnym warsztacie. Skupienie się na rynku pamiątek wydaje się dobrym posunięciem. Heinen Delfts Blauw ponownie wstaje.

Jednak pomimo sukcesu na rynku pamiątek, Heinen Delfts Blauw niezmiennie koncentruje się na rzemiośle, które w nadchodzących latach ponownie zagości na mapie. „Powrót do podstaw” to wizja od 2015 roku. Rękodzieło zawsze było pasją Jorrita. Dzięki zaangażowaniu najlepszych projektantów, malarzy ceramiki i inżynierów ceramiki, zapewnili produkcję na najwyższym możliwym poziomie. Z miłością do antycznego niebieskiego rzemiosła Delft. I z wizją do przodu. Tradycja i innowacja tworzą nowe kolekcje, które znane są na całym świecie.